Csatlakozz hozzánk, ha szeretnél egy olyan nemzetközi szervezet tagja lenni, amely több mint 100 országban dolgozik azon, hogy oktatási és kulturális lehetőségeket teremtsen!

Kétféleképpen dolgozunk: közvetlenül az emberekkel, valamint kormányzati és más partnerszervezetekkel, akikkel hosszabb távú változásokat igyekszünk elérni.

Munkavállalóinknak személyes és szakmai fejlődési lehetőségeket nyújtunk képzésekkel, munkahelyi coaching alkalmakkal és egyéni támogatással. Rugalmas munkaidőbeosztást és egyéb előnyöket kínálunk, többek között:

  • SZÉP kártya;
  • Otthoni internet költségtérítés havonta;
  • Évi legfeljebb 15 nap betegszabadságig a teljes alapbér;
  • Kiegészítő fizetés hosszú távú betegszabadság esetén, egy év munkaviszony után.

Folyamatosan dolgozunk azon, hogy a British Council egy befogadó munkahely legyen. Célunk, hogy lehetőségeket teremtsünk, különösen az alulreprezentált csoportok számára. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy hátrányos megkülönböztetés ne merülhessen fel sem a pályázás és kiválasztás, sem pedig a teljesítménymenedzsment vagy a fizetés folyamatában, valamint hogy biztosítsuk a munkahelyi biztonságot és az előmenetel lehetőségét mindenki számára.

Customer Services Advisor

A pozícióról, szerepkörről röviden: A pozíciót betöltő felelős magas színvonalú ügyfélszolgálati és regisztrációs szolgáltatások nyújtásáért. Elvárás továbbá a megkeresések (személyes, telefonos és e-mailben történő) kezelése, a vizsgajelentkezés biztosítása és oktatóközpontunk zökkenőmentes működésének fenntartása, valamint hogy fenntartsák az általunk kialakított kiemelkedő ügyfélélményt is.

Az állásról és a jelentkezés módjáról további információk itt találhatók.

Kezdés ideje: azonnal

Jelentkezés határideje: 2025 . január 28. 23.59 CEST