A British Council művészeteket és kultúrát támogató tevékenysége mindig is híres volt, azonban 2008-ban a brit kultúra valósággal berobbant a magyar köztudatba.

A Nagy Britmánia az egyik legsikeresebb művészeti projektünk volt, mely az Egyesült Királyság legizgalmasabb és legkülönlegesebb kortárs előadásait és programjait vonultatta fel. Két évadot is szerveztünk olyan fellépőkkel, mint Nigel Charnock, Wood & Harrison, DV8, Peepolykus, Akram Khan, Ladytron, Stans Café, Russel Maliphant, Forced Entertainment és még sokan mások.

Több, mint 4 000 látogató vett részt a megnyitón és közel 600 VIP vendégünk volt a magyar kulturális élet legjelesebb képviselőiből.

A médiakampány eredményeképp a Nagy Britmánia nagyon rövid időn belül nagyon értékes és ismert kulturális branddé vált: a megkérdezettek 70%-a hallott a programról az első évadot követően. Magyarországon ez volt az első olyan projekt, amely ilyen sikeresen ötvözte a kulturális értékeket az üzleti igényekkel.

A projektben olyan partnerekkel dolgoztunk együtt, mint a MINI (BMW), British Airways, Brit Nagykövetség, VisitBritain, Nike, Motorola és számos médiapartnerrel, mint például a Republic of Art, Metropol, Kreatív, Wan2, Stílus Magazin, és a Radio Café.

Ismerd meg az elmúlt 60 év jelentős kulturális programjait, mint például a  The Selector Radio (2015), “People to People” közösségi művészeti projekt (2019), Martin Parr brit fotográfus kiállítása (2020), és Botis Seva (2023) előadása.