1. Mi történik, ha a gyermekem bármilyen okból hiányzik egy óráról?
Ha tervezett hiányzásról van szó, kérjük értesítsen minket erről előre telefonon, e-mailben vagy a tanárnak küldött levélen keresztül.
Előre nem tervezett hiányzás esetén kérjük, amennyiben lehetséges, értesítsen minket, ellenkező esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy ellenőrizzük a hiányzás okát.
Ha gyermeke a fent említett okok bármelyike miatt hiányzik, akkor az ügyfélszolgálati csoporttal felvéve a kapcsolatot megkérdezheti, hogy mi történt az órán és milyen házi feladatokat kaptak a tanulók.
2. Hány gyerek van egy órán/osztályban?
Az osztályok mérete az osztályterem méretétől függően változhat.
3. Mi történik, ha egy tervezett órát hirtelen törölnek?
Előfordulhat, hogy egy órát el kell törölni olyan operatív tényezők miatt, mint például a helyszín elérhetetlensége, a tanár hirtelen megbetegedése vagy a kormány által előírt intézkedések. Azokban a ritka esetekben, amikor ez előfordul, a lehető leghamarabb értesítjük Önt e-mailben és/vagy telefonon. Kérjük kérdezze meg gyermekét az egyes órák után, hogy kapott-e bármilyen értesítést a tanártól.
Az elmaradt órát a legközelebbi lehetséges időpontban pótoljuk. Erről időben tájékoztatni fogjuk Önt. Amennyiben erre megfelelő helyszín nem állna rendelkezésre, az órát végső megoldásként online tartjuk.
4. Miért vannak tanításmentes napok?
A munkaszüneti napokon kívül a tanítási naptárba néhány napot tanítás nélküli napként építettünk be. Ezeket olyan opreatív okok miatt terveztük be, mint például a partnerhelyiségek elérhetetlensége, síszünetek és képzési napok.
5. Hogyan beszélhetek gyermekem tanárával gyermekem fejlődéséről?
Javasoljuk, hogy beszéljen gyermeke tanárával, amennyiben kérdése vagy aggálya van gyermeke fejlődésével vagy részvételével kapcsolatban. A tanárral való találkozás időpontját a helyszíni ügyfélszolgálaton vagy e-mailben, illetve telefonon keresztül lehet egyeztetni.
A szülői nyílt napokról illetve a British Council által szervezett különböző gyűlésekről, eseményekről időben fogjuk tájékoztatni Önt.
6. Mi történik, ha a gyermekemnek korábban kell távoznia?
Ha gyermekének korábban el kell hagynia az órát, kérjük, hogy a tanárnak szóló értesítéssel vagy e-mailben igazolja ezt. Előfordulhat, hogy felhívjuk Önt ellenőrzés céljából.
7. Kihez fordulhatok, ha problémám, javaslatom vagy panaszom van?
Ezekben az esetekben arra bátorítjuk Önt, hogy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálati csapatunkkal e-mailben, telefonon vagy egyszerűen a helyszínen egy munkatársunkkal. Az Ön problémáját továbbítani fogjuk a megfelelő személynek.
8. Hogyan támogathatom gyermekem otthoni tanulását?
A British Council oktatási szakértői új termékeket és szolgáltatásokat fejlesztettek ki a szülők támogatásának érdekében. Reméljük, hogy ezeket a termékeket szívesen használja majd gyermekével.
A Családi Angol program termékcsaládunk a következőket tartalmazza:
- egy gyerekeknek és szülőknek szóló weboldalt, amely tanulási anyagokat, tanácsokat és iránymutatásokat kínál,
- egy tájékoztató kiadványsorozatot a szülők számára (magyar nyelven), amely útmutatásokat, tippeket és hasznos információkat tartalmaz.
Tudjon meg többet a programunkról a Családi Angol program oldalon.